Kilka dni temu pojawiła się w ramach Google Adwords nowość w ramach rozszerzeń reklam – rozszerzenia objaśnień. Co to jest i jak może skorzystać z tego nasza branża hotelarska?
Krótko ujmując „Callout extensions” to dodatkowy magnes dla oka, dodatkowa linijka tekstu zajmująca 15px na ekranie naszych monitorów w ramach wyświetlanego przekazu reklamowego. Prezentuje się mniej więcej tak:
Jak może skorzystać na tym hotel? Moim zdaniem jest to bardzo dobre miejsce na ekspozycję naszego USP (unikatowej propozycji sprzedaży) lub podkreślenia istotnych elementów oferty. Przykłady?
- hotel w zamku z XIV-wieku
- uhonorowany nagrodami
- 150 m. od plaży
- gwarancja najniższej ceny
- bon do spa gratis
- dzieci do lat 5 bezpłatnie
Warto tu umieścić informacje krótką, unikalną, zapadającą w pamięć i trudną do skopiowania przez konkurencję. Rozszerzenie jest widoczne przy pozycjach premiowanych 1-3 w wynikach wyszukiwania. Warto jednak korzystać z rozszerzeń nawet jeśli nasza strategia opiera się na bardziej odległych pozycjach. Korzystanie z maksimum możliwości zawsze było mile widziane przez Google.
Funkcja nie jest na razie dostępna z poziomu edytora Adwords.